Зміна назви компанії

tip

ЦІНА І ТЕРМІН ВИКОНАННЯ

clock2-3 днів
grivnвід 2800 ГРН
 
  • - Ваша особиста присутність, буде необхідна одного разу для підписання підготовлених нашими юристами документів;
  • - Для зручності наших клієнтів, та при необхідності нотаріального завірення довіреності або протоколу, ми знаходимось в одному офісі з нотаріусом;
 
 

Документи, які необхідно надати

  • Установчі документи компанії;
  • Виписка/свідоцтво про державну реєстрацію компанії;
  • Ксерокопія паспорту та ідентифікаційного номеру засновників;

Інформація, яку необхідно обговорити

  • Підписання Вами, підготовленого нашими юристами комплекту документів, для реєстрації змін (протокол або рішення, довіреність, нова редакція статут і інш.);
  • Питання, щодо розрахункового рахунку компанії (наші юристи вивчать пакет документів, необхідний Вашому банку для переоформлення рахунку на нового керівника);
  • Перевірка нової назви компанії на можливість її використання.
 

Зміна назви компанії містить в собі наступні етапи:

  • Підготування комплекту документів для реєстрації змін;
  • Реєстрація змін в районній державній адміністрації та отримання нової виписки/свідоцтва про державну реєстрацію;
  • Повідомлення органів статистики та отримання нової довідки зі статистики;
  • Повідомлення про реєстрацію змін Міністерства доходів і зборів;
  • Знищення старої печатки. Виготовлення печатки з новою назвою;
  • Заміна або отримання витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку - при необхідності.
 

Документи, які Ви отримуєте після реєстрації

  • Виписку із державного реєстру;
  • Довідку з управління статистики - при необхідності;
  • Протокол/рішення по компанії про зміну назви;
  • Статут в новій редакції;
  • Нове свідоцтво/витяг платника ПДВ/Єдиного податку - при необхідності;
  • Реєстр зборів засновників;
  • Опис;
  • Печатка.